snurrsnurr

Jag är hemma från skolan idag. Igår kväll så mådde jag jätteilla och var helt yr, när jag vaknade var det samma sak. Så fort jag ställer eller sätter mig upp så blir allt snurrisnurr. Så jag ligger i soffan med Victors minidator och tänkte bara blogga ett inlägg.  Kollar på Kalle Anka också, hahaha.  Ska försöka dricka mycket vatten idag, kanske har nått med det att göra, att jag är helt yr. så har nacken börjat göra ont igen.. -.- jag fattar inte vad jag har gjort.

Vad tycker ni om denhär bloggen förresten? Att vi har den tillsammans? Är det någon skillnad, jag menar vi skriver ju ändå om våra egna saker lixom.  :p tell me!

puss/ Fanny

Kommentarer
Postat av: Emelie

nu ska jag tella dig vad jag tycker..o det är att det inte är någon skillnad, förutom att den är brun o vi skriver inte lika ofta. 8) hehehe.

2009-01-22 @ 14:51:53
URL: http://esfz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0