Söndag

Idag mår jag mycket bättre än igår men jag hostar fortfarande ganska mycket. Jag kan gå till skolan imorgon, men jag funderar på att vara hemma för att bli mer frisk och så att inte förkylningen kommer tillbaka. Bäst så va? Får se hur det känns imorgon.

Jag är sjukt trött på att bara vara hemma och gör absolut ingenting, det är inte änns några syskon eller mamma hemma. Bara Tomas och oj honom pratar jag ju mycket med.. Leon också, men han vill bara att jag ska klia honom på magen hela tiden -.-  Nej jag bloggar så tråkigt nu, pusshej. /Emelie


Leon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha sommar nu i sådana fall!

2009-01-18 @ 16:41:06
Postat av: jennifer

jag vill ha sommar nu i sådana fall!

2009-01-18 @ 16:41:45
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; det tycker jag också!

btw.. din hund är så söt! :)

2009-01-18 @ 19:38:46
URL: http://feliciahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0