Varför?

Hej!
Jag sitter här med en värmekudde runt nacken, har fått ont på vänster sida igen! -.- Så jobbigt..
Slutade skolan 20 över 2 idag, ganska lugn dag. Matte där läraren bara pratade, Spanska där läraren pratade, Svenska där jag satt och kollade klipp på youtube... heheheheh. Och sen idrott, som jag inte var med på pga nacken.
Det har snöat hela dagen, vaaaaarför? :( Det ska ju bli vår nu...

Ska lägga mig och kolla på tv nu, orkar inte sitta här. :p Sen om jag orkar ska jag rensa min garderob, det är så överfullt att jag får lägga kläder på golvet........................ inte bra!

bye! / fanny

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sööt blogg du har :)

2009-01-19 @ 16:35:52
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: jennifer

hur ser en värmekudde ut? en sån skulle nog jag behöva :) <3

2009-01-20 @ 22:34:15
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0